גם בניית מחסן מעץ מתחילה עם מחסן עצים

ישנם אלו שהמחסן שלהם ממוקם בחניון תת קרקעי, אלו שהפכו את הממ"ד בבית למחסן וגם אלו שהמחסן שלהם נמצא בחצר! אם גם אתם מתגוררים בבית צמוד קרקע עם חצר גדולה, דעו כי תוכלו גם אתם לבנות בחצר שלכם מחסן מעץ. מעבר להיותו חלל נחוץ (אף פעם לא תסרבו למקום אחסון נוסף), מחסן העץ תורם ליצירת אווירה חמימה, אינטימית, כפרית וביתית! 

ב"פאר הפרגולות והעץ" אנו מציעים למכירה מגוון עצים המתאימים לבניית מחסן עץ ביתי! לפרטים נוספים אודות בניית מחסן עץ, התייעצות מקצועית או תיאום הגעה אל מחסן עצים, התקשרו אלינו– 077-8036603

בניית מחסן בעץ – האם היא מתאימה לכל אחד?

הדבר האחרון שבניתם בחייכם היה פאזל? אם התשובה שלכם חיובית – הגיע הזמן לעשות את הצעד הבא! טכנית, תוכלו להציב עוד היום מחסן בחצר שלכם. עם זאת, כמו עוד רבים אחרים, אתם רוצים קצת יותר: לבנות את המחסן בעצמכם! 

אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול קהל הלקוחות שלנו, וישנם מקרים בהם אנו ממליצים שלא לצאת להרפתקת הבנייה בעץ. לפניכם, כמה דברים שחשוב לדעת על בניית מחסן מעץ לפני שאתם מפשילים שרוולים ומתחילים לעבוד:

  • זה לוקח זמן – זכרו כי ממחסן עצים אינכם יוצאים עם מחסן מעץ, אלא רק עם עץ. אתם רוכשים חומר גלם, חומר עבודה, ומשלב זה מתחילה העבודה האמיתית. בנייה בעץ לוקחת זמן, ויתרה מכך – היא דורשת בדיוק, תשומת לב לפרטים הקטנים ומעל לכל – סבלנות. המוטיבציה לבניית מחסן מעץ צריכה להיות תשוקה אמיתית. כל מוטיבציה אחרת לא מספיקה חזקה בכדי להחזיק פרויקט בנייה עצמאי. 
  • מאמץ פיסי – אתם אמנם לא נדרשים להיות בכושר של אלופים אולימפיים, אך בהחלט חשוב שתהיו מוכנים להשקיע את המאמץ הפיסי הנדרש. חשוב להדגיש כי גם במקרים בהם אתם מעוניינים לבנות לגמרי לבד ("אני לא רוצה עזרה מאנשי מקצוע!"), כדאי להסתייע בידיים עובדות נוספות. 
  • למידה עצמית – בשביל לבנות בעץ אתם צריכים לדעת איך בונים בעץ. ישנם המון מדריכים – כתובים ומצולמים, שיצרו חובבי עץ שהתנסו בעצמם בבנייה בעץ וכעת חולקים את הידע שהם רכשו. שבו אל מול המדריך (מאמר כתוב או סרטון וידאו), ובדקו עד כמה אתם מתחברים לתהליך וכמה בוערת בכם התשוקה לצאת אל "מסע העץ".

עשו זאת בעצמכם: כל היתרונות של בניית מחסן עץ מאפס

אתם מתלבטים האם להזמין מחסן מוכן או להגיע אל מחסן עצים ולבנות בעצמכם? לפניכם, היתרונות הבולטים של בניית מחסן עץ לגמרי לבד:

  • גודל המחסן – אינכם צריכים להתאים את עצמכם לגדלים קבועים ומוכתבים מראש. רכישת עצים ממחסן עצים מאפשרת לכם לבנות את המחסן בגודל ובצורה המדויקים לכם! 
  • סידור פנימי של המחסן – אתם מעוניינים במחסן עם מדפים או בלי מדפים? עם דלת אחת או שתי דלתות? בניית המחסן באופן עצמאי נותנת לכם גמישות מלאה מבלי שאתם מוגבלים בדבר! 
  • הסיפוק והמחמאות – הרגע שבו תניחו את כלי העבודה, תעמדו אל מול המחסן שבניתם לגמרי לבד ותצהירו: "זהו, סיימתי!", הוא רגע של סיפוק ואושר פנימי אמיתי. המחמאות מהסובבים אתכם? יציפו אתכם!

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן