הולכים על עץ: שדרוג החצר עם דקים מעץ

גם אם אתם נהנים מהדשא בחצר שלכם, דעו כי תוכלו ליהנות הרבה יותר: התקנת דק עם "פאר הפרגולות"! לעתים, הדשא הירוק והחי שתורם בנראותו, מגביל ומנהל אתכם: הילדים סובלים מגירודים לאחר מגע ישיר איתו, אתם חוששים לדרוך על קוצים ואולי הדבר שמטריד אתכם יותר מכל הוא מפגש אפשרי עם חרקים ומזיקים.

עם התקנת הדק, תוכלו גם אתם לשדרג את נראות החצר שלכם, אך לא רק אותה! דק העץ משדרג את איכות חייכם:

  • התקנת הדק מאפשרת לכם לחסוך המון כסף!
  • תחזוקה בדמות עבודת גינון על בסיס חודשי? לא!
  • העץ משתלב עיצובית בכל חצר
  • הדק "מגדיל" את החצר ומאפשר לכם ליהנות ממרחב פתוח ומנוצל יותר
  • פתרון אידיאלי לאלרגיים לדשא

הקשר בין התקנת דק וחיסכון כספי

כשאתם חושבים על דקים מעץ, אתם בעיקר חושבים על העלות הכרוכה בביצוע הפרויקט: רכישת עץ מתאים והתקנה ע"י חברה מקצועית כמו "פאר הפרגולות". ומה אם נאמר לכם שתוכלו דווקא לחסוך כסף עם התקנת הדק? בהנחה וכיום בחצר שלכם יש דשא, גם אתם יודעים כמה יקר לתחזק אותו. בכל חודש, אתם נאלצים להיפרד ממאות שקלים בעבור השקיה ועבודת גינון. עם התקנת הדק, אינכם נדרשים להשקיע בעבודת גינון ובטח שלא בהשקיה. פוטנציאל החיסכון? אדיר!  

לא צריך עוד "ללכת על קוצים"

הדשא תורם בנראותו ועל כך אין ויכוח. עם זאת, רבים יסכימו כי מגע הדשא מדגדג, עוקץ ולא נעים. כך, גם במרחב הפתוח ותחת כיפת השמיים, אתם נאלצים ללכת דרך קבע עם נעליים בחצר הפרטית שלכם. בעוד הדשא מגביל אתכם ודורש מכם להתאים את עצמכם אליו, הדק נותן לכם את החופש ללכת עליו יחפים! המגע של הדק נעים, חלק ואינכם צריכים לחשוש מחרקים ומזיקים שלפתע יפתיעו אתכם…

"הגינה שלי מעוצבת בסגנון מודרני. דק העץ יתאים?"

לא משנה כלל באיזה סגנון מעוצבת הגינה שלכם – דק העץ יתאים כך או כך. העץ כחומר מתאים את עצמו לכל קו עיצובי. במידה והגינה שלכם כבר מרוהטת, נשמח להמליץ לכם על גוון עץ מתאים שישתלב בהרמוניה. דק העץ מתאים לחצרות בסגנון כפרי, מודרני, טרופי, יוקרתי וכן הלאה. חשוב לציין כי גם במידה ותחליטו בעתיד לשנות את הסגנון העיצובי של הגינה, הדק יישאר רלוונטי.

"אני מעוניין לרכוש עץ לדק. יש לכם מחסן עצים?"

בוודאי! אנחנו מתאימים את עצמנו לקהל הלקוחות שלנו, ולכן מציעים 2 פתרונות:

  • תכנון עבודת הדק וביצוע שלה (אספקה של העץ + מתקין מקצועי)
  • רכישת עץ כחומר גלם לביצוע בניית דק DIY

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו למחסן העצים. במחסן שלנו מגוון רחב של עצים מסוגים שונים המתאימים לעבודות שונות. נשמח להמליץ, לכוון ולייעץ על סוג העץ המתאים לכם ביותר, תוך התחשבות מלאה בתקציב העומד לרשותכם.

לפרטים נוספים אודות רכישת עץ או התקנת דק אצלכם בחצר, פנו אלינו: 077-8036603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן