לבנות פרגולה לבד – הרפתקה מרגשת או בזבוז זמן?

אתם יושבים בחצר, מסתכלים סביבכם ומבינים כי חסר לכם דבר אחד בכדי לכנות אותה "מושלמת": פרגולה! לשמחתכם, הגעתם אל המקום הנכון – "פאר הפרגולות והעץ"! לא אחת אנו נשאלים האם קיימת האפשרות להגיע אל מחסן עצים, לרכוש עצים ולבנות את הפרגולה לבד? התשובה היא כמובן שכן! רגע לפני שגם אתם יוצאים לדרך, אנחנו שמחים לחלוק אתכם טיפים ולהעניק לכם טעימה ממה שמצפה לכם…

מהי המוטיבציה לבניית הפרגולה בשיטת DIY?

  • חיסכון כספי – בניית פרגולה לבד זולה יותר ויכולה לחסוך לכם המון כסף!
  • יצירה ועשייה – הרצון ליצור בעץ ולהתגאות בפרויקט שאתם חתומים עליו
  • פיקוח מלא – אתם רוצים להיות האחראים על פיקוח התהליך, לבנות את הפרגולה בזמן שלכם ולא להיות תלויים באנשי מקצוע חיצוניים 

באיזו עונה בשנה כדאי לבנות פרגולה?

אז מסתבר שלא כולם מעניקים חשיבות לתזמון בניית הפרגולה, וחבל. אז נכון, פרגולה מעניקה לכם פתרון הצללה וקירוי גם יחד, מה שאומר שתוכלו ליהנות ממנה ומהחצר שלכם בכל עונות השנה. עם זאת, בניית הפרגולה (קל וחומר כשאתם מקימים אותה לבד), מומלצת בחודשים אפריל-אוקטובר לערך. או במילים אחרות? בתקופה בשנה בה הסבירות לגשם נמוכה עד לא קיימת. 

טכנית, תוכלו לבנות את הפרגולה גם תחת תנאי מזג אוויר פחות אידיאלים (רוחות, קור וגשמים), אך החוויה שלכם עלולה להיפגע. כמעט תמיד, ההחלטה לבנות פרגולה לבד נובעת מהרצון ליהנות מיצירה ועשייה. בכדי שאכן תזכו בחוויה טובה, כדאי לתכנן מראש את הקמתה ולתת עדיפות ברורה לחודשים היבשים והנעימים.

"האם כדאי לי בכל זאת להסתייע באנשי מקצוע?"

על השאלה הזו רק אתם יכולים לענות. באופן כללי, אנשי מקצוע נחוצים ומומלצים בעיקר בשלבי התכנון. כל עוד הפרגולה העתידית מתוכננת כנדרש, תוכלו ליהנות מבנייתה ללא אירועים חריגים. התכנון המקדים הוא החשוב ביותר, שכן הוא מבסס את התשתית לשלבים הבאים – רכישת העץ והבנייה בפועל. אנחנו נשמח לסייע לכם עם תכנון הפרגולה שלכם, זאת בהתאם לנתונים שתציגו בפנינו: מידות, סוג פרגולה, גובה רצוי, תנאי השטח וכיוצא בזה.

עם זאת, תמיד יש באפשרותכם להסתייע באיש מקצוע חיצוני שילווה אתכם. במידה ואתם עושים זאת, דרשו ביקור שלו אצלכם בחצר, במקום בו אתם מעוניינים להקים את הפרגולה. איך הוא יוכל לעזור לכם? לקיחת מידות, התחשבות בשטח עליו היא תקום, המלצה על סוג הפרגולה (תלויה, צמודה לקיר, מקובעת וכן הלאה), המלצה על סוג העץ ועוד…

ולמי בניית פרגולה לבד לא מומלצת?

מדובר על פרויקט יצירה מעצים, מהנה ומאד מספק. עם זאת, בניית פרגולה DIY לא מתאימה לכולם:

  • בניית הפרגולה היא סוג של ניהול פרויקט: עליכם ללמוד את התחום, להכיר את שלבי התכנון, איך בונים פרגולה, אילו סוגי עץ מתאימים וכן הלאה. אתם לא אוהבים ללמוד לבד או לא מעוניינים להשקיע את זמנכם בחקר המקדים? ותרו על בנייה עצמאית והסתייעו באיש מקצוע.
  • במידה וקיבלתם הנחייה רפואית שלא לסחוב משקלים ולא לעבוד פיסית, אל תבנו את הפרגולה שלכם לבד
  • בניית הפרגולה דורשת סבלנות וזמן פנוי. במידה ואין לכם אותם, כדאי לבנות את הפרגולה עם חברה מקצועית

לפרטים נוספים אודות רכישת עץ מתוך מחסן עצים ובניית פרגולה, התקשרו – 077-8036603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן