מחסן עצים פותח בפניכם עולם שלם של אפשרויות!

לא משנה אם ברגע זה אתם בסלון הביתי, במשרד במקום העבודה או אפילו במוסך לטסט השנתי: אם תסתכלו סביבכם, תראו לפחות עבודת עץ אחת – משער, דרך ארונית ועד דק. הביקוש לרהיטים ועבודות עץ היה תמיד גבוה, אך בשנים האחרונות עלה הביקוש לרכישת עצים לטובת ביצוע עבודות DIY.

אנחנו ב"פאר הפרגולות", מזמינים גם אתכם להתרשם מעצים, להתרגש מהם ולבנות באמצעותם את כל החלומות העיצוביים שלכם! מחסן עצים מאפשר לכם לרכוש רק את חומר הגלם – עץ, זאת מבלי שאתם מחויבים להתקנה. קונים ויוצרים!

"מחסן עצים? למה שארצה לבנות לבד מעץ?"

המידע הרב הנגיש כיום ברשת – במדריכים כתובים ובסרטונים, מאפשר גם לכם לעשות דברים שמעולם לא חשבתם שתוכלו לעשות. מצד אחד, נוכל למכור לכם עצים וגם לבנות באמצעותם אצלכם במרפסת או בגינה. מצד שני, נוכל למכור לכם עצים ואתם תהיו אלו שיוצרים ועוברים תהליך עם חומר הגלם. טרנד ה-do it yourself סחף את העולם, ואנשים כיום נוטים יותר לתכנן וליצור לגמרי בעצמם. מהם היתרונות של בנייה מעץ באופן עצמאי?

  • מישיבה מול מסכים – ליצירה אקטיבית ופעילה!
  • תחושת סיפוק  – מחומר גלם לעבודת עץ מרשימה
  • זמן איכות משותף של בני זוג, אב-בן, חברים טובים
  • לעתים, המוטיבציה היא חיסכון כספי. משלמים רק על העץ, לא על ביצוע העבודה

"איך אדע איזה סוג עץ מתאים לעבודת העץ שלי?"

שאלה מצוינת! כשאתם מגיעים אל מחסן עצים כמו המחסן שלנו, אתם לא מגיעים כדי לקנות – אלא כדי לקבל שירות! ממש כמוכם, גם אנחנו רוצים שתיהנו מתהליך העבודה עם העץ, אך מעבר לכך – שתיהנו מהתוצר הסופי. נשמח לשמוע מכם איזו עבודה אתם מתכננים עם העץ, ובהתאם נמליץ לכם על סוג העץ המתאים ביותר. שיקולים שניקח בחשבון: העדפות עיצוביות שיש לכם, מידת התחזוקה הנדרשת לעץ וכן – גם התקציב שלכם.

"כמה זמן אצטרך להשקיע בעבודת בנייה בעץ?"

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, אך ישנם פרמטרים המשפיעים על זמן העבודה:

  • היקף העבודה – האם אתם מעוניינים לבנות שער עץ קטן או דק בחצר גדולה?
  • הניסיון שלכם בעבודות עץ – כל עוד בניתם בעבר בעץ, צפויה לכם עבודה "חלקה" ומהירה יותר. עבודת הבנייה הראשונה בעץ עלולה לקחת יותר זמן, וזה טבעי לחלוטין.
  • מסתייעים באיש מקצוע במהלך הבנייה – כן או לא? כשיש זוג ידיים נוספות (בעיקר של אדם מנוסה בעבודות עץ), זמני העבודה יהיו קצרים יותר.

"תוכלו לסייע לי לתכנן את עבודת העץ?"

בהחלט! אנחנו לא רק מוכרים עצים מתוך מחסן עצים, אלא גם שמחים להעניק ליווי מלא לקהל הלקוחות שלנו. במידה ויש לכם שאלות לגבי כמות העץ הנדרשת לעבודה, המלצות על פרזול, כלי עבודה מתאימים וכיוצא בזה, נשמח לחלוק אתכם טיפים.

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן