מחסן עצים

אנחנו מודעים לכך שאנשים אוהבים רהיטים מעץ, אך גם אנחנו הופתענו עד כמה אנשים נרגשים מהמחשבה לבנות בעץ בעשר אצבעות! ברוכים הבאים אל "פאר הפרגולות והעץ"! אם גם אתם חיפשתם זמן רב מחסן עצים ממנו תוכלו לרכוש חומר לבניית פרגולה, דק, גדרות או דקים – אתם נמצאים במקום הנכון.

מרוב עצים לא רואים את מחסן העצים!

כבר יותר מפעם אחת ששקלתם לבנות פרגולה מעץ, דק מעץ וגדר מעץ. עם זאת, כשהבנתם ש"לחלום העץ" שלכם יש מחיר (ואפשר לומר זאת – לא זול בכלל), החלטתם לוותר. אם גם בליבכם פועם חלום עץ, דעו כי תוכלו להגשים אותו! אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ", מזמינים אתכם להגיע אל מחסן עצים מפואר! תוכלו לרכוש מאיתנו את חומר הגלם הדרוש לכם – עץ, ולבנות באמצעותו את כל העולה על דעתכם.בנייה עצמאית בעץ מצריכה מכם להשקיע בעיקר בדבר אחד – רכישת העץ. באפשרותכם לחסוך המון כסף, ולקבל תמורה אדירה מלבד עבודת העץ – סיפוק רגשי אדיר! 
עשו זאת בעצמכם – בונים בעץ ומקבלים הרבה מעבר לעבודת עץ
לסחוב עצים, לעבוד קשה, להזיע בשמש ולבנות לבד? התשובה היא שכן! אולי "על הנייר" בנייה בעץ לבד נשמעת כמו משימה בלתי אפשרית, אך לא רק שהיא אפשרית – היא מהנה! מלבד עבודת העץ (הדק, הגדר או הפרגולה), אתם זוכים בערך מוסף רב:

  • פתרון אידיאלי לאנשים בעלי תקציב מוגבל. בונים בעץ מבלי לקרוע את הכיס!
  • יצירת אומנות מעץ שאתם בניתם לגמרי לבד (כן, ממש כך!)
  • עבודת עץ בעבודת יד – בעשר אצבעות שלכם!
  • והמחמאות? יזרמו אליכם בלי סוף…
  • חשוב לנו להדגיש: במידה ואתם מעוניינים בעבודת עץ "קומפלט", נוכל לבצע אותה בעבורכם. 

מתכננים להגיע למחסן העצים ? הגיעו עם הנתונים הבאים:
המחסן שלנו הוא לא פחות מאטרקציה! אלו מכם המגדירים עצמם כחובבי עץ מושבעים, עתידים ליהנות מהשפע, מהמגוון ומהריח הייחודי של העץ. בכדי להבטיח שלא תלכו לאיבוד במחסן (אל דאגה, אנחנו כאן בכדי לכוון ולסייע), אנו ממליצים לכם להגיע מוכנים עם הנתונים הבאים:

  • עבודת העץ המתוכננת – גם אם אתם מחליטים לבנות ספונטנית בעץ, דעו מה אתם רוצים לבנות. ישנו עץ שמתאים לפרגולה, עץ המיועד לגדר ועץ ספציפי עליו אנו ממליצים לבניית דק. 
  • כמות העץ הדרושה לכם – מומלץ להגיע עם שרטוט/תוכנית של עבודת העץ. בכדי להמליץ לכם על כמות העץ הדרושה לכם לעבודה, עלינו לדעת מהו גודלה וסוגה.

"אני רוצה לבנות בשביל הכייף. אני מוכרח להשקיע בעץ איכותי?"
לא אחת אנו נשאלים עד כמה קריטי להשקיע בעץ. התשובה היא שעד מאד. מבלי שתשקיעו בעץ, תגלו במוקדם או במאוחר (ככל הנראה – מוקדם מאד), כי ההשקעה שלכם לא הניבה לכם דבר מלבד תסכול, בזבוז כסף וזמן. עץ איכותי וטבעי תוכלו לרכוש ממחסן העצים שלנו, תוך שנשמח לייעץ לכם באשר לסוג העץ המתאים לעבודת העץ המתוכננת. 
"מחסן עצים הוא בעצם חנות עצים?"
בדיוק. כשם שישנן חנויות למוצרי חשמל, כלי בית, נעליים או רהיטים, כך גם ישנה חנות (במקרה הזה – מחסן), המתמחה במכירת עצים. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מהמחסן, מגוון העצים והציוד המשלים. נשמח להשיב לכם על כל שאלה – ללא עלות או התחייבות. התקשרו – 077-8036603

דילוג לתוכן