עד כמה דחוף לבנות גדר עץ בבתים פרטיים?

אחרי שהשקעתם עם בניית פרגולה, הגיע הזמן להשקיע בפרויקט העץ הבא שלכם! למרות שמהיר ופשוט יותר כשאנשי מקצוע בונים עבורכם בעץ, בנייה עצמאית מעניקה סיפוק אדיר והנאה גדולה. אז רגע לפני שאתם מחליטים באיזו עבודת עץ להשקיע כעת, תנו לנו להמליץ לכם על בניית גדר. אנחנו נשמח לייעץ, להמליץ ולחלוק אתכם טיפים לבניית גדר עץ – פרקטית ומעוצבת! עד כמה גדר נחוצה בבתים פרטיים? עד מאד! 

הנוכחות של הגדר מסביב לבית, תורמת משמעותית לתחושת הפרטיות החשובה לכל אדם. ללא גדר, הרי שהמרחב שלכם כמעט ופרוץ, תוך שיכולים להיכנס אל המרחב שלכם בעלי חיים, אנשים זרים, פסולת מהרחוב וכיוצא בזה. לשמחתכם, בניית גדר – עם אנשי מקצוע או בשיטת "עשה זאת בעצמך", מאפשרת לכם להגדיר גבולות ברורים ואת הבעלות שלכם על השטח. 

הילדים ובעלי החיים נשארים בגבולות החצר!

אתם זוכים לגדל את ילדיכם בבית פרטי – עם חצר גדולה, מרחב וירוק בעיניים! עם זאת, חשוב לכם מאד שהילדים לא יתפתו לרוץ אחרי הכדור שהתגלגל החוצה מהחצר, ושהכלב הקטן שלכם לא ירוץ אחרי מכוניות. עד שיהיו לכם עיניים בגב (וגם אז – לא תמיד תוכלו לפקח על כל הנעשה בכל רגע נתון), התקנת גדר – הכרחית! 

הרתעת פורצים וגנבים באמצעות גדר עץ גבוהה

הגדר שמסביב לבית אומרת בעיקר דבר אחד: "זהו השטח הפרטי שלי ואיש אינו רשאי להיכנס אליו ללא רשותי". אולי המכה הגדולה ביותר של הבתים צמודי הקרקע היא מכת הגניבות והפריצות. גדר גדולה וגבוהה היא עוד משהו שתוכלו לעשות בכדי להקשות על אותם גנבים, ובמידה רבה – להרתיע אותם. הגדר אולי לא תהיה זו שתשנה את דרכם, איך היא בהחלט תקשה עליהם, ובתקווה – גם תבריח אותם.

גדר עץ מעוצבת, חמימה וכפרית

אי אפשר לדבר על גדר מעץ מסביב לבית מבלי לדבר על תרומתה לעיצוב הבית! עיצוב הוא לא מה שקורה רק בתוך הבית, אלא גם מחוצה לו. לא משנה אם הגינה שלכם מעוצבת בקו כפרי או מודרני, נוסטלגי או אורבני, סקנדינבי או ים תיכוני – גדר מעץ תתרום רבות לעיצוב חם, מרשים ואלגנטי. 

"מסביב לבית שלי כבר ישנה חומה נמוכה. אני צריך גדר?"

שאלת הצורך היא סובייקטיבית – רק אתם יודעים מה אתם צריכים ומה נכון לכם. ואכן, ישנם בתים פרטיים שאמנם אינם תחומים בגדר, אך כן תחומים במעין חומה נמוכה. הבעיה היא שחומה שכזו רק מסמנת טריטוריה, ואינה מספקת מענה נרחב (ילדים עדיין יכולים לצאת משטח החצר, אפס תחושת פרטיות וחדירה אפשרית של גנבים לשטח הפרטי).

אנו ממליצים בחום להוסיף על אותה חומה נמוכה גם גדר עץ מכמה סיבות:

  • הגבהה של החומה תוחמת את החצר שלכם ומעניקה לכם פרטיות! 
  • הילדים לא יכולים לעבור מעבר לחומה / לשבת עליה ולמעוד
  • גדר גבוהה מייצרת הרתעה איכותית מפני גנבים

אז איך בונים גדר עץ? מגיעים אלינו אל "פאר הפרגולות והעץ"! אנחנו מחסן עצים המציע לכם שפע של סוגי עץ במנעד מחירים רחב. לפרטים נוספים והתייעצות ללא התחייבות או עלות, התקשרו כבר עכשיו! – 077-8036603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן