קיץ 2020 כבר כאן – בניית פרגולה!

מה אם היו אומרים לכם שהשמש יכולה להמשיך להאיר עליכם ואתכם, אך בו זמנית תוכלו ליהנות מפתרון הצללה מתקדם? ברוכים הבאים אל חברת "פאר הפרגולות"! ישראל התברכה בשמש שנוכחת כמעט בכל יום בשנה, וישנם אלו שאף מעניקים לה תואר של כבוד – "נכס לאומי". בחודשים החמים, בעיקר ביולי ואוגוסט, השמש שכל כך מטיבה, יכולה גם מעט להעיק. בניית פרגולה מתאימה לכם – אלו הנהנים מחצר או מרפסת שמש.

בניית הפרגולה מעניקה לכם פתרון הצללה מתקדם, מעוצב ופרקטי, כך שתוכלו גם אתם לארח חברים, לעבוד עם המחשב במרפסת, לבלות זמן איכות עם הילדים או פשוט לקרוא ספר תחת כיפת השמיים.

לבנות פרגולה עם "פאר הפרגולות":

  • שירות מלא הניתן לעסקים ופרטיים
  • שירות אדיב ומקצועי לתכנון הפרגולה המושלמת
  • אפשרות: שילוב פרזול בפרגולת העץ שלכם
  • בניית הפרגולה מעצים איכותיים ועמידים בלבד
  • רמות גימור לא פחות ממושלמות

"לבנות פרגולה? זה לא נותן לי כלום!"

פרגולה היא בדיוק מסוג הדברים שעד שאין לכם אותם, אתם לא באמת יכולים להבין עד כמה הם תורמים לכם. כעת, כשמרפסת השמש שלכם חשופה לשמש ובגינה הפרטית אין לכם פתרון הצללה, אתם מוגבלים. מבלי שאתם שמים לב, השמש היא זו שמכתיבה לכם מתי תוכלו לשבת בגינה, לשחק עם הילדים או אפילו לצאת ולנקות אותה. עם התקנת הפרגולה, אתם נהנים מחופש מלא לעשות כל שתרצו ובכל שעה ביום.

חשיפה ממושכת לשמש לא נעימה (מיותר לציין כי גם אינה בריאה). עם זאת, הפרגולה כפתרון הצללה איכותי, יוצרת את האיזון המושלם שבין נוכחות מטיבה של השמש ובין הרצון ליהנות מצל.

פרגולה מעץ – יתרון עיצובי משמעותי

רגע לפני שאתם ממהרים להשקיע בעיצובים דקורטיבים לגינה או למרפסת, כדאי שגם אתם תדעו: הפרגולה תורמת לכם אמנם פרקטית (פתרון הצללה + קירוי), אך גם חזותית. הפרגולה גבוהה, מרשימה ונוכחת, והעובדה כי היא נבנית מעץ תורמת רבות ליצירת ניחוח כפרי, חמים ואלגנטי. אנו מזמינים אתכם להתרשם מתיק העבודות שלנו כאן באתר!

"השתכנעתי. מהו התזמון המושלם לבניית פרגולה?"

זו שאלה ששואלים אותנו לא מעט. אין לנו תשובה חד משמעית, אך בהחלט כדאי לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • ראשית, חשוב לזכור כי הפרגולה מעניקה פתרון לכל ימות השנה – בימים החמים וגם באלו הגשומים.
  • אם ברצונכם ליהנות מפרגולה שמטרתה הצללה, התזמון האידיאלי לבנייתה הוא אחרי החורף, בחודשים אפריל-מאי. כך, אתם מכינים את הגינה/מרפסת לימי הקיץ החמים.
  • במידה ומטרת העל היא לבנות פרגולה לטובת קירוי, התזמון המתאים ביותר הוא חודשי הסתיו – בין ספטמבר לנובמבר.

אז איך קיץ 2020 שלכם עתיד להיראות? הפכו את השהות במרפסת או בגינה לנעימה, מוצלת ובריאה יותר. נשמח לסייע לכם בתכנון הפרגולה ובנייתה או מכירת עצים לבניית פרגולה DIY. לפרטים נוספים: 077-8036603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן