רגע לפני בניית הפרגולה: מה חשוב לבדוק?

ההחלטה שלכם להשקיע בבניית הפרגולה, היא ההחלטה שלכם לשדרג משמעותית את איכות החיים שלכם. העובדה כי יש לכם חצר הצמודה לבית, לא אומרת בהכרח כי אתם נהנים ממנה. הגשמים העזים והשמש היוקדת יכולים להגביל אתכם, עד לכדי מצב שדלת היציאה אל החצר תהיה רוב הזמן סגורה ולא תשמישו את החלל החיצוני לבית.

בניית פרגולה נותנת לכם את האפשרות לנצל את החצר שלכם – לארח בה, לראות את הילדים שלכם משחקים ונהנים ואפילו ליהנות מערבים רומנטיים. שניה לפני שגם אתם מתאמים בניית פרגולה, חשוב שגם אתם תדעו על פי אילו פרמטרים בוחרים את החברה המבצעת. אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ" שמחים לחלוק אתכם את הטיפים הבאים:

1.תיאום ציפיות בדמות תיק עבודות

אפשר לספר לכם המון על בניית פרגולה ועל אופי העבודה. עם זאת, תמונה שווה יותר מאלף מילים. אלבום תמונות? שווה הרבה יותר! רגע לפני שאתם יוצרים קשר עם חברה המציעה שירות של בניית פרגולה, כדאי להתרשם מתיק העבודות. ממש כאן אצלנו באתר, תוכלו להתרשם מקטלוג מגוון מאד של עבודות שביצענו – בסקטור הפרטי והעסקי. דרך תיק העבודות תלמדו כי אנו עושים שימוש במגוון רחב של עצים, כי רמות הגימור שלנו מדויקות וכי אנו בונים פרגולות מסוגים שונים.

2.איכות החומרים בהם עושים שימוש

לא תמיד אתם יודעים לשאול את השאלות הנכונות, מה שבדיעבד מתגלה לכם כפספוס אדיר. אחד הדברים החשובים ביותר עם בניית פרגולה, הוא שימוש בחומרים איכותיים. מדוע? משום שהפרגולה חיצונית לבית, זאת בשונה מרהיטי עץ שנמצאים בבית. לכן, פרגולת העץ שלכם תספוג אליה את קרני השמש וגם את מי הגשמים. בעת שלא עושים שימוש בעץ איכותי, הסבירות כי הפרגולה תגלה עמידות ותשרת אתכם לשנים, אפסית. אנחנו כאמור, עושים שימוש אך ורק בחומרים איכותיים!

3.התאמה אישית לצרכים שלכם

ישנן לא מעט חברות המציעות שירות של בניית פרגולה, אך בתנאים שלהן. המשמעות? ישנו קטלוג עבודות קבוע שלא ניתן לחרוג ממנו. איך הוא בא לידי ביטוי? מגוון מצומצם של עצים וסוגים בודדים של פרגולות שניתן לבנות. איתנו לעומת זאת, אתם יכולים להיות שקטים: הפרגולה מותאמת אליכם ב-100%! האחריות המקצועית שלנו היא לכוון אתכם, להמליץ לכם ולדייק את הבחירה שלכם – הכל לטובת שביעות רצונכם. עם זאת, יש לכם חופש בחירה מלא אודות סוג העץ וסוג הפרגולה, עם כיסוי גשם או בלי.

4.ייעוץ – בתשלום סמלי או ללא עלות?

לא צריך לספר לכם כי ישנם חאפרים בכל תחום, וכך גם בתחום של הפרגולות. החאפרים הם הכל חוץ מאנשי מקצוע, כך שכדאי לדעת לזהות אותם. אם יש דבר שאנחנו אוהבים יותר מלבנות פרגולות – הרי שהוא להעניק שירות. לכן, במידה ואתם מעוניינים להתייעץ איתנו, לשאול אותנו שאלות או להתלבט יחד איתנו איזו פרגולה מתאימה לכם – אתם מוזמנים! לפני בניית פרגולה, אנו מציעים שירות ייעוץ ללא כל עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

5.אדיבות ומקצועיות הצוות

אז נכון שהתוצר הסופי הוא זה החשוב, אך הדרך חשובה לא פחות. כאנשי מקצוע, אנו מאמינים כי יש לנו אחריות לא רק על עיצוב הפרגולה, אלא גם על עיצוב החוויה שלכם. אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב ומחוייך – כזה שיכיל אתכם ויאפשר לכם לשאול אותנו כל שאלה, להתייעץ איתנו ולהתלבט איתנו. אנו זמינים לכם בזמינות גבוהה, ונשמח להפוך גם אתכם ללקוחות מרוצים שלנו!

מעוניינים בבניית פרגולה בחצר? פנו אלינו עוד היום!

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן