רגע לפני שאנחנו עוברים במחסן העצים…

כבר המון זמן שאתם חושבים על בניית פרגולה במרפסת? אתם רוצים לתחום את החצר הפרטית עם גדר עץ מעוצבת? ברוכים הבאים אל "פאר הפרגולות והעץ!". אנו נוכל להגשים את כל חלומות העץ שלכם, כאשר כל חלום עובר בסופו של דבר במחסן העצים שלנו. אנו מתאימים את פתרונות העץ ברמה האישית לכל לקוח, תוך שיתוף פעולה מלא. 

בין העבודות שאנו מבצעים:

לפני שנגיע אליכם לביצוע העבודה, נעבור במחסן בו אנחנו מאחסנים את חומר הגלם שבאמצעותו אנו מגשימים חלומות עיצוביים – העץ. לפניכם, היכרות קצרצרה עם אופי העבודה שלנו – משיחת ההיכרות אתכם ועד בחירת סוג העץ לעבודה מתוך מחסן עצים.

שיחת היכרות: אפיון הצורך שלכם

הכל מתחיל בשיחת היכרות, כאשר המטרה שלנו היא להבין באיזו עבודת עץ אתם מעוניינים. בשלב הזה תוכלו לספר לנו מהי עבודת העץ שתרצו לבצע בבית או בעסק, האם יש לכם תקציב מסוים שתרצו לעמוד בו, האם יש לכם העדפה לעץ מסוים וכיוצא בזה. אנו נשמח להשיב לכם על כל שאלה!

חשוב לנו לציין, כי אנו מעניקים שירות ייעוץ טלפוני ללא עלות! כשאתם צריכים יעוץ עסקי? אתם פונים אל יועץ עסקי! כשאתם צריכים ייעוץ לגבי עבודות עץ מגוונות? יש לכם אותנו!  

תכנון העבודה על בסיס שיתוף פעולה מלא!

אנו מאמינים כי התוצרים הטובים ביותר, הינם תוצר של עבודה משותפת – שלנו ושלכם יחד! אנו לא מאמינים ב"קטלוג" סגור שממנו אתם צריכים לבחור "מוצר", אלא שכל עבודת עץ מתאימה את עצמה אליכם, ולא להפך. האחריות המקצועית שלנו היא להמליץ לכם, לכוון אתכם ולהדגיש בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל בחירה שלכם. 

בחירת סוג העץ ותוספות אפשריות

בהמשך, נקבע את סוג העץ שנוציא מתוך מחסן עצים, וגם נציע לכם אפשרויות פרזול. לרוב, הדרישה היא לבסס את כל העבודה (פרגולה, גדר וכן הלאה) אך ורק על עץ. עם זאת, ישנו רצון לשלב גם פרזול. אנו נשמח לתכנן יחד אתכם את הפרזול, כך שהתוצר הסופי ישביע את רצונכם. 

בנוסף, חשוב לנו לציין כי אנו עובדים אך ורק עם חומרי גלם איכותיים! אנו מאמינים כי בסופו של דבר, איכות העבודה נמדדת על פי טיב העץ בו עושים שימוש. לא משנה באיזה סוג של עץ תבחרו, אנו מתחייבים על עץ איכותי. כל עבודה שלנו נהנית מרמות גימור בסטנדרט הגבוה ביותר!

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן