תשובות על השאלות הנפוצות ביותר על פרגולות מעץ

כל מה שאתם יודעים בשלב זה הוא שאתם מעוניינים בהתקנת פרגולה מעץ. מעבר לכך? ישנם יותר מדי סימני שאלה שאתם רוצים להפוך לסימני קריאה. אז רגע לפני שנתכנן יחד אתכם את הפרגולה החדשה בחצר הבית שלכם, לפניכם תשובות לשאלות שאנו נשאלים לא אחת.

אנחנו בחברת "פאר הפרגולות והעץ", שמחים להפוך את השהות שלכם בחצר לנעימה יותר. הרבה יותר! על מה אנו מתחייבים?

  • ייעוץ חינם וללא כל התחייבות
  • שירות אדיב וסבלני
  • התאמת פרגולה בהתאם לתקציב שלכם
  • הצעת פתרונות איכותיים בהתאם לצרכים שלכם
  • יישום עבודה בצורה בטיחותית ויסודית
  • תוצר מרהיב בדמות פרגולת עץ!

"מדוע פרגולות מעץ נחשבות לבעלות הנראות המרשימה ביותר?"

אם ישנו חומר שיכול לקבל את התואר "קונצנזוס", הרי שהוא עץ. יהיה נדיר מאד למצוא (אם בכלל) אנשים שלא מתחברים לעץ. אנו עובדים עם כל סוגי העץ, כך שהפרגולה שלכם תוכל להיות בכל גוון החביב עליכם. היתרון האדיר של העץ הוא היכולת שלו להתאים לכל סביבה עיצובית. לכן, אין כל חשיבות אם החצר שלכם מעוצבת בקווים מודרנים, בסגנון וינטאז' או בסגנון פרובנס. העץ יוצר תחושה חמימה, כפרית ומרגיעה, וזה כל מה שתוכלו לבקש לעצמכם בחצר הביתית שלכם.

"האם צריך לתחזק את פרגולות העץ. אם כן, באיזו תדירות?"

אם צריך לייחס חיסרון אחד לפרגולת העץ, הרי שהוא הצורך בתחזוק. עם זאת, אתם יכולים להיות רגועים: התחזוק עליו מדובר הוא בסך הכל צביעה של הפרגולה אחת לכמה שנים. המשמעות היא שאין מדובר על עבודה מורכבת ובטח שלא על עבודה יקרה. התדירות המומלצת לתחזוק הפרגולה – צביעתה, משתנה בהתאם לגודל הפרגולה שלכם, מצבה ועד כמה היא חשופה לשמש.

ישנן פרגולות שמומלץ לצבוע אחת לשנתיים, אך גם כאלו שצביעתן אחת לחמש שנים לגמרי תספיק. אחת האינדיקציות הטובות היא פשוט להיות ערים למצב הפרגולה ועד כמה הצבע שלה נותר עמיד. עם סיום ההתקנה, נשמח להמליץ לכם אודות תדירות הצביעה הנדרשת, זאת בהתאם למיקומה ולמידת חשיפתה העתידית לשמש.

"מהי תוחלת החיים של פרגולות מעץ?"

מאחר והעץ חשוף לטמפרטורות גבוהות ונמוכות – חמות וקרות, המון פעמים אנו נשאלים אודות תוחלת החיים של הפרגולה. התשובה שלנו פשוטה למדי: כל עוד תתחזקו את העץ כנדרש ועל פי ההנחיות שלנו, פרגולת העץ תוכל להמשיך ולשרת אתכם למשך שנים. ישנן פרגולות שתוחלת החיים שלהן מגיעה גם לכ-15 שנים, כך שמדובר בהחלט על השקעה כספית ראויה.

"אפשר לשלב בפרגולת העץ חומרים נוספים?"

בהחלט! העץ הוא החומר הדומיננטי והפרגולה נבנית מהעץ הנבחר והמועדף עליכם. עם זאת, ניתן לעשות שילוב של פרזולי מתכת – הכל בהתאם לבקשות המלאות שלכם. אנו מתכננים את הפרגולה ובונים אותה בהתאמה מלאה אליכם – לחזון העיצובי שלכם, לצרכים הפונקציונאלים שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. בנוסף, ניתן לשלב על הפרגולה גם כיסוי גשם לימי החורף, מה שיאפשר לכם ליהנות ממנה ובעיקר מהחצר שלכם,  גם בימים הקרים והגשומים.

"מהו התזמון האידיאלי לבניית פרגולה?"

כידוע, הפרגולה נבנית בעיקר במטרה לאפשר לכם לשהות תחת כיפת השמיים בימי הקיץ. כל עוד לא מותקנת לכם פרגולה, אתם עתידים לסבול ממגע ישיר, לא נעים ולא בריא של קרני השמש עליכם. הפרגולה יוצרת לכם את ההצללה האידיאלית, ולכן: התזמון המומלץ אם כן הוא לפני עונת הקיץ, כך שתוכלו ליהנות מהפרגולה כבר בחופשת הקיץ הקרובה! ולמרות זאת, ניתן לבצע את העבודה גם ביתר עונות השנה – הכל בהתאם לדרישה שלכם.

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן