אז כמה תעלה לכם פרגולה?

העובדה כי אתם נהנים ממרפסת שמש בדירה או מחצר גדולה הצמודה לבית, לא אומרת בהכרח כי אתם נהנים מאותם חללים חיצוניים. כשם שאתם נדרשים לרהט את החדרים השונים בבית בכדי שתוכלו להשמיש אותם וליהנות מהם, דומה הדבר במרפסת ובחצר. ה-אביזר החשוב ביותר בחללים חיצוניים – הפרגולה. התקנת הפרגולה מאפשרת לכם ליהנות מפתרון הצללה איכותי בקיץ, אך גם בחורף ניתן להשמיש אותה עם כיסוי גשם מתאים.

ככל הנראה, אם התקנת הפרגולה לא הייתה מצריכה מכם להשקיע כספית, הייתם מתקינים אותה כבר אתמול. אז כמה אתם צריכים להשקיע? רגע לפני שגם אתם מאמינים למיתוסים, ניזונים משמועות ודוחים פעם נוספת את התקנת הפרגולה, חכו. דעו גם אתם מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר התקנת הפרגולה שלכם:

החומר ממנו בונים את הפרגולה

כיום תוכלו גם אתם לבחור את החומר שבאמצעותו יבנו את הפרגולה שלכם. לרוב, ישנה תחימה בין פרגולות האלומיניום ובין פרגולות העץ. הבחירה הכמעט טבעית של רבים היא פרגולת העץ, זאת הודות לנראות האטרקטיבית – החמימה והכפרית, כמו גם גמישות החומר ויכולת העיצוב הדינאמית באמצעותו. 

פרגולה מעץ כמעט תמיד תהיה יקרה יותר, אך חשוב לזכור: הפרגולה תלווה אתכם עוד המון שנים, כך שמדובר על השקעה חד פעמית שתמשיך להחזיר את עצמה בכל ישיבה לכם במרפסת או בחצר. 

שימו לב כי פרגולת העץ איננה מייצגת סוג עץ אחד, אלא מניפה רחבה של סוגי עץ מהם תוכלו לבחור. לכל עץ תכונות אחרות, ובהתאם – מחיר שונה. בין סוגי העצים:

  • עץ אשוח
  • עץ אורן
  • עץ ארז
  • עץ איפאה ועוד…

סוג הפרגולה

הפרגולה מתאימה את עצמה אליכם, זוכרים? ישנם סוגים שונים של פרגולות, והבחירה שלכם בסוג הספציפי תתורגם למחיר. הפרגולות בסופו של דבר עונות על אותו צורך – הצללה. עם זאת, תהליך הבנייה של הפרגולה העומדת או התלויה שונה, ומצריך היערכות שונה וזמני עבודה שונים. בהתאם לתנאי המרפסת או החצר, נשמח להמליץ לכם אודות סוג הפרגולה המתאים לכם ביותר. השיקולים שניקח בחשבון: נראות, עמידות, התאמה לחלל ואסתטיקה.

גודל הפרגולה

המחיר של הפרגולה מבוסס על שני דברים עיקריים:

  • כמות החומר הנדרש לבניית הפרגולה
  • זמן העבודה על בניית הפרגולה

ולכן, ככל שהפרגולה שאנו עתידים לבנות תהיה גדולה יותר, כך המחיר אוטומטית עולה. לדוגמא: פרגולה במרפסת שמש סטנדרטית, תהיה כמעט תמיד זולה יותר מבניית פרגולה בחצר של בית צמוד קרקע. הצעת המחיר שנציע לכם מותאמת אישית לפרגולה המתוכננת בעבורכם. חשוב לנו לציין ולהדגיש כי אנו לא מוכרים "מוצרי מדף", אלא שכל פרגולה מתוכננת מאפס בהתאם לצורכי הלקוח.

כיסוי גשם – כן או לא?

ישנם לקוחות המעוניינים להשמיש את הפרגולה אך ורק כפתרון לימי הקיץ – פרגולה המספקת הצללה. ההמלצה שלנו? כדאי לשקול בהחלט את התקנת כיסויי הגשם השונים, כך שתוכלו ליהנות מהחצר או המרפסת גם בחורף. ישנם שלל כיסויים מתאימים – מסנטף ועד רעפים. לכל פתרון מוצמד מחיר אחר, המבוסס על עמידת החומר, יוקרתו ונראותו. 

רמות גימור וביצוע

הבחירה שלכם להתקין פרגולה, היא הבחירה להפוך את החלל החיצוני לנעים ומזמין יותר. דעו גם אתם: ישנו קשר ישיר בין החברה המבצעת ובין נראות התוצר הסופי – הפרגולה. לכן, כדאי בהחלט להשקיע בבניית פרגולה עם חברה מקצועית ובעלת ניסיון, כמו "פאר הפרגולות והעץ". אולי תשלמו יותר, אך אין מחיר לבנייה בחומרים איכותיים, שיטות עבודה מתקדמות ורמות גימור מושלמות. 

מעוניינים בבניית פרגולה בחצר או במרפסת, בבית או בבית העסק? פנו אלינו עוד היום להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות!

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן