בחום של יולי-אוגוסט: בניית פרגולה!

כל מה שאתם צריכים על מנת ליהנות מהגינה שלכם? פרגולה כמובן! עוד הרבה לפני שאתם משקיעים משאבים בריהוט הגינה, טיפוחה ע"י גנן והצבת גרילנדות, השקיעו בבניית פרגולה שתשרת אתכם 365 ימים בשנה. הפרגולה ידועה לרבים כפתרון המיועד לקיץ בלבד, אך בפועל ניתן להשמיש אותה גם בחורף, זאת עם כיסוי מתאים שמונע את חדירת מי הגשם לאזור הישיבה שלכם.

פרגולה מעץ מוסיפה טעם כפרי וייחודי לחלל החיצוני שלכם – המרפסת או הגינה, ותורמת לאווירה חמימה ונעימה. דווקא עכשיו, רגע לפני שהקיץ מגיע ואיתו גם יעלו המעלות – בניית פרגולה עם "פאר הפרגולות והעץ"!

רגע לפני בניית הפרגולה – מספר טיפים חשובים

  • תכנון הפרגולה הוא השלב הקריטי ביותר. לפני שאתם רוכשים עץ, למדו גם אתם את סוגי הפרגולות השונים ובחרו את זה המתאים לכם ביותר. הפרגולות כוללות בין היתר: פרגולה תלויה, פרגולה צמודה לקיר ועוד…
  • ישנם סוגי עצים שונים המתאימים לבניית פרגולה. באיזה עץ כדאי לבחור? שאלה מצוינת! במקרה הזה, הפעילו שיקול כפול: עמידות לצד נראות. ישנם אלו הנוטים לעצים בהירים יותר, בעוד ישנם אלו שבוחרים בקיצון השני – עצים כהים. אנו נשמח להציג בפניכם את סוגי העצים הרלוונטיים, וליצור בעבורכם את השידוך האידיאלי שבין תכונות העץ והתרומה העיצובית.
  • אם ישנו חיסרון אחד ויחיד שאפשר לייחס לעץ בהקשר של פרגולה, הרי שהוא עבודת התחזוק הנדרשת. העץ כחומר טבעי, זקוק לתחזוקה המבוססת על שימון העץ. ישנם חומרים ייעודיים ומומלצים לשימוש, כאשר שימון העץ צריך להתבצע אחת לשנה-שנתיים (בהתאם למידת החשיפה של הפרגולה לגשמים וקרני השמש).
  • וטיפ נוסף: כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מהפרגולה שלכם בחורף, תכננו מראש כיסוי מתאים. ישנם כיסויים מחומרים שונים כדוגמת הסנטף, לוחות PVC ועוד.

בנייה עצמאית או בעזרת איש מקצוע?

אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ", מתאימים את עצמנו אליכם! באפשרותכם לרכוש מאיתנו עצים לטובת בניית פרגולה באופן עצמאי – DIY, אך אנו שמחים להעניק גם שירות מלא הכולל את מכירת ואספקת העץ ובניית הפרגולה אצלכם בחצר/מרפסת. מה כדאי יותר? כל עוד העבודה בעץ מרגשת ומסקרנת אתכם, תוכלו להתנסות בבניית הפרגולה עצמאית. כן חשוב להדגיש כי בניית פרגולה מצריכה מכם להשקיע רבות בתכנון, לקיחת מדידות, חיתוך העץ והבנייה בפועל.

בניית הפרגולה בסיוע מקצועי שלנו, חוסכת מכם את כל הטרחה! ובכל מקרה, אנו שמחים להציע שירות ייעוץ ראשוני ללא עלות! לפרטים נוספים אודות בניית פרגולה, פנו אלינו: 073-7054182

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן