לשחק בעץ: כל הטיפים לבחירת מחסן עצים!

מחסן העצים שלנו אינו מחסן המתנהל בשיטת "איסוף עצמי" קלאסית: מגיעים, לוקחים ונוסעים. אנו עובדים אמנם עם עצים, אך לפני הכל – עם אנשים. ולכן, אנו מתעקשים להעניק לכם שירות מלא! מהניסיון שלנו, מרבית האנשים שמגיעים אל מחסן העצים, חסרי ניסיון בבנייה בעץ וההיכרות שלהם עם סוגי העצים – אפסית. אנחנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בחלומות העץ שלכם. אנו מתחייבים לייעץ לכם על הצד המקצועי ביותר בכדי שתוכלו להגשים אותם! ומה זה בעצם אומר? 

בהתאם לעבודת העץ שתרצו לבנות (לדוגמא: שער עץ לבית), נציע לכם את סוגי העצים המתאימים תוך התחשבות בתקציב הכספי שלכם, נפנה אתכם למדריכים, נחלוק אתכם טיפים – לבנייה ותחזוקה, ונלווה אתכם בפרויקט הבניה שלכם. 

שלושת הדברים החשובים ביותר בבחירת מחסן עצים:

  • אדיבות הצוות – מטבע הדברים, בנייה עצמית בעץ מציפה חששות ובעיקר המון סימני שאלה. בחרו במחסן עצים שהצוות בו סבלני, אדיב ונכון לסייע לכם בכל הנדרש.
  • סוגי עצים – תנו עדיפות ברורה למחסן המציע מגוון רחב של עצים, לדוגמא: איפאה, אורן, אלון, המלוק, דאגלס פיר ועוד…
  • מחירים – מחסן עצים אמור לחסוך לכם כסף בתהליך הבנייה בעץ. אנו שמחים להציע מחירים הוגנים על כל סוגי העץ שבמחסן שלנו!

אז מה תוכלו לבנות באמצעות העץ שתרכשו ממחסן עצים?

התשובה היא שכל העולה על דעתכם. העץ הוא חומר גלם שמתאים את עצמו אליכם בגמישות מלאה! לפניכם, רשימה חלקית של כל מה שתוכלו לבנות ולעשות איתו:

  • בניית גדר שתעניק לכם פרטיות
  • בניית שער עץ לבתים פרטיים
  • בניית פרגולה מעץ כפתרון הצללה וקירוי
  • בניית דק בחצר הביתית 
  • יצירת חיפוי מעץ למטרות דקורציה
  • בניית שולחנות עבודה / ארונית / מדפים
  • בניית מחסן מעץ לחצר
  • בניית נדנדת עץ ועוד…

איכות העץ – אל תתפשרו עליה בשום אופן!

לעתים, עולה השאלה עד כמה חשוב להשקיע בעץ איכותי. נשיב על השאלה הזו באמצעות דוגמא מעולם תוכן שונה לחלוטין: עולם האופנה. ישנה חולצת T שחורה המוצעת למכירה ב-20 שקלים וגם חולצת T הנמכרת ב-200 שקלים. יתכן והחולצות יראו לכן זהות, כך שלא תחשבו פעמיים ותרכשו את החולצה הזולה יותר. בהמשך, אתם עלולים לגלות שהחולצה הזולה מתכווצת בכביסה, היא מוציאה כדוריות בד והצבע שלה דוהה. על איכות? אסור להתפשר. מתנות חינם? כנראה שאין.

בכדי שתוכלו גם אתם ליהנות מפרגולה עמידה, נדנדה יציבה ושער עץ חזק, אתם מוכרחים להשקיע ברכישת עץ איכותי. היכן תוכלו לרכוש עץ איכותי? במחסן עצים מוכר, מקצועי ואמין שמציע למכירה אך ורק עצים באיכות הגבוהה ביותר. 

הכוונה מקצועית – בתוספת תשלום או ללא עלות?

הסיבה שבגללה אתם מגיעים אל מחסן עצים היא משום שאתם רוצים לבנות בעץ לבד. מטבע הדברים, יהיו לכם לא מעט שאלות שתשמחו לקבל עליהן מענה: מהי כמות העץ הנדרשת, מהם שלבי הבנייה לעבודת העץ, כמה זמן לוקח הפרויקט, איך מתחזקים את העץ וכן הלאה. 

אחת המוטיבציות לרכישת עץ ממחסן עצים ובנייה עצמאית, היא לחסוך כסף. בעת שמחסן העצים מתנה את הייעוץ והליווי המקצועי בתשלום, אתם לא באמת חוסכים. אנחנו, ב"פאר הפרגולות והעץ", שמחים להעניק לכם הכוונה מקצועית מלאה ללא עלות! אתם מוזמנים לשאול, להתייעץ ולהתלבט איתנו. נשמח לחלוק אתכם את הידע הרב שלנו בעץ ובבנייה בעץ. לפרטים נוספים, התקשרו – 077-8036603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן