מחסן עצים להגשמת כל חלומות העץ שלכם!

אנחנו מודעים לכך שאנשים אוהבים רהיטים מעץ, אך גם אנחנו הופתענו עד כמה אנשים נרגשים מהמחשבה לבנות בעץ בעשר אצבעות! ברוכים הבאים אל "פאר הפרגולות והעץ"! אם גם אתם חיפשתם זמן רב מחסן עצים ממנו תוכלו לרכוש חומר לבניית פרגולה, דק, גדרות או דקים – אתם נמצאים במקום הנכון.

לבנות בעץ לגמרי לבד – מהם היתרונות הבולטים?

  • חדוות יצירה ועשייה – אתם בונים מאפס פרגולה, דק או גדר
  • בנייה עצמאית שלכם חוסכת לכם את שכר איש המקצוע

בעוד ישנם אלו שכל מה שמעניין אותם הוא התכל'ס, המוצר המוגמר, ישנם אלו שרוצים לחוש בידם את החומר, לתכנן ולבנות בשתי ידיים. אנחנו מזמינים גם אתכם להתרשם ממגוון העצים שאנו מציעים למכירה! אז איך יוצאים לדרך ויוצרים בעץ?

תכננו מה אתם רוצים לבנות

המון פעמים מגיעים אל מחסן עץ אנשים שרוצים לבחון אפשרויות שונות, אך זאת מבלי שהם יודעים מה הם רוצים לבנות. אנו ממליצים לעשות את ההפך: ראשית, דעו מה אתם רוצים לבנות באמצעות עץ, ורק לאחר מכן הגיעו למחסן העצים. מדוע? מסיבה פשוטה למדי: כשאתם יודעים מה אתם רוצים לבנות – מדק ועד גדר, אתם מכווני מטרה וכך ניתן גם להמליץ לכם על סוגי העצים הרלוונטים לסוג העבודה.

הגדרת תקציב לפרוייקט הבנייה שלכם

אתם חולמים על פרגולה בחצר הכפרית שלכם? כבר שנים שאתם דוחים שוב ושוב את בניית הדק? הגיע גם הזמן שלכם להגשים את חלומות העץ שלכם! לעתים, קשה מאד לבחור סוג עץ ספציפי, מה שהמון פעמים מעכב את הרכישה ודוחה את תחילת הבנייה בעץ. אנו מצאנו כי אחת הדרכים לצמצם אפשרויות היא באמצעות הגדרת תקציב. 

לפני שאתם מגיעים אל מחסן עצים, החליטו כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע ברכישת העץ ובפרוייקט הבניה כולו. כך, סוגי עצים החוצים את גבולות התקציב שלכם יוצאים מהתמונה, מה שמאפשר לכם לבחור מתוך כמה סוגים בודדים בלבד. זכרו: תכנון כלכלי נכון חשוב לא פחות מתכנון עבודת העץ. 

מה שרואים משם? לא רואים מכאן!

טיפ חם מאיתנו אליכם: אנו ממליצים בחום שלא לבסס את הבחירה שלכם בעץ על בסיס התרשמות מתמונות. עץ הוא חומר שצריך להרגיש, להריח ולראות פנים אל מול פנים. תוכלו גם אתם להגיע אל המחסן שלנו, בו נשמח לסייע לכם, לאפיין את הצורך שלכם ולהתאים לכם את משטחי העץ המתאימים לכם ביותר. אנו שמחים להעניק שירות ייעוץ ללא כל התחייבות וללא עלות!

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן