על מה אסור להתפשר בשום אופן עם בניית פרגולה?

למרות שכולם מודעים לכך שיקצורי דרך לא מובילים לשום מקום, עדיין ישנם אלו שבוחנים מפעם לפעם את הגבולות. כעת, כשגם אתם רוצים להתחדש בפרגולה במרפסת או בחצר, כדאי שגם אתם תדעו: רק עבודה אל מול אנשי מקצוע מנוסים, תבטיח לכם פרגולה מעוצבת, עמידה ופונקציונאלית – כזו שתעניק לכם רגעים נעימים תחת כיפת השמיים כ-365 ימים בשנה!

בעוד ישנם דברים שתוכלו להתפשר עליהם, ישנם כאלו שקצת פחות. אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ", נצמדים לסטנדרט הביצוע הגבוה ביותר! המוטיבציה: לאפשר גם לכם ליהנות מפרגולה מושלמת – ברמה הפונקציונאלית והחזותית.

לפניכם, כל מה שאסור לכם להתפשר עליו במעמד בניית הפרגולה:

בניית פרגולה ע"י איש מקצוע

הדבר הבסיסי ביותר: עבודה אל מול איש מקצוע. בעידן הנוכחי, לא מעט אנשים מעבירים את עצמם בקורסים מזורזים בחסות היוטיוב, זאת לאחר שהם מקלידים את הביטוי: איך בונים פרגולה. אז מדריכים מצולמים אולי תמצאו, אך יד חובבנית לעולם לא תוכל להתחרות עם יד של איש מקצוע. אם יש דבר שאסור להתפשר עליו,  הוא על בניית פרגולה עם חברה המתמחה בביצוע עבודות עץ. 

איכות העץ

עם בניית פרגולה, המטרה הברורה היא ליהנות מפרגולה שתלווה אתכם למספר רב של שנים. כיום, הגישה הרווחת היא לאפשר לכל לקוח לשרטט בעצמו את פרגולת החלומות שלו. כך, ישנם לקוחות שבוחרים בעצים פחות מומלצים (ובחומרים אחרים), במטרה לחסוך בעלויות הקמת הפרגולה. האם כדאי לעשות זאת? מובן שלא.

עץ שאיננו איכותי, עמיד ומומלץ לפרגולות, עלול לגרום לכם להחליף את הפרגולה מוקדם מן הצפוי. כידוע, הפרגולה מותקנת תחת כיפת השמיים, מה שאומר כי היא חשופה למי הגשמים וגם לקרני השמש. לכן, אין מקום לפשרות בכל הקשור לעמידות ואיכות העץ. עם ההחלטה שלכם להתפשר על איכות העץ, אתם במידה רבה מתפשרים גם על שביעות הרצון שלכם. 

תחזוק לעץ

ישנם שלל מיתוסים אודות פרגולות העץ: מי הגשם מכרסמים את העץ, השמש פוגעת בגוון העץ ואילו עבודת התחזוק מצריכה השתעבדות של ממש. כפי שאתם יודעים – מיתוסים בנפרד ומציאות בנפרד. על מנת לשמר את עמידות ונראות הפרגולה תצטרכו לתחזק אותה, אך אין מדובר על תחזוק גבוה. עם סיום בניית הפרגולה אצלכם, נמליץ לכם באשר לתחזוקה הנכונה לעץ, המסתכמת בחידוש הצבע והשמן רק אחת לכמה שנים. להתפשר על מלאכת התחזוק? אנחנו בהחלט לא ממליצים. 

כיסוי הגשם

אם היו אומרים לכם כי תוכלו להפיק מהפרגולה שלכם יותר, מה הייתם אומרים? ככל הנראה, שאתם רוצים להשמיש אותה כמה שיותר ימים בשנה. ואכן, תוכלו לעשות זאת! כל פרגולה שנבנית אצלכם – תלויה או עומדת, יכולה להיות פרגולה שמתאימה גם לעונת החורף. ישנם שלל כיסויים המתאימים לפרגולה, שכל מטרתם ליצור חוצץ שימנע ממי הגשם לחדור אל המרפסת או החצר שלכם.

האם תוכלו לוותר על כיסוי הגשם? התשובה היא שכן. ההמלצה שלנו? כדאי שלא. מזג האוויר בישראל מעודד ישיבה תחת כיפת השמיים כמעט בכל ימות השנה. גם בחודשים הקרים – בין נובמבר למרץ, תוכלו ליהנות עם המשפחה והחברים במרפסת או בחצר עם כיסוי גשם איכותי. 

איזו פרגולה מתאימה לכם? אנחנו כאן בשבילם!

את התשוקה שלנו לעצים ואנשים, ליכדנו לכדי תשוקה אחת: "פאר הפרגולות והעץ"! אנו מזמינים גם אתכם לפנות אלינו בכל שאלה, התייעצות או הכוונה. אנו מאמינים בהתאמה אישית של הפרגולה אל הלקוח, המבוססת על בחירת סוג העץ, סוג הפרגולה, נראות הפרגולה וגודלה בהתאם לחלל הרלוונטי. 

על מה אנו מתחייבים?

  • בניית פרגולה המבוססת על שיתוף פעולה מולכם
  • עמידה בזמני הביצוע
  • שימוש בעצים איכותיים
  • רמות גימור בסטנדרט הגבוה ביותר

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן