עם מחסן עצים, גם אתם יכולים לבנות לבד!

כבר המון זמן שבוערת בכם התשוקה לבנות מעץ לגמרי לבד? אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ" שמחים להציע עצים למכירה לביצוע שלל עבודות עץ! אנו מבצעים מגוון רחב של עבודות באמצעות עץ, אך גם פותחים מחסן עצים לקהל הלקוחות המעוניין לרכוש אך ורק חומר לעבודה. אנו נשמח לייעץ, להמליץ ולכוון אתכם באשר לסוג העץ המתאים ביותר לסוג העבודה שתרצו לבצע.

כשאתם בונים את גדר העץ לגמרי לבדכם

כשאנו שואלים את הלקוחות שלנו מדוע הם רוצים לרכוש עץ מתוך מחסן עצים, התשובה לרוב זהה: "הרצון לבנות משהו לגמרי לבד". ואכן, ישנה חוויה אדירה שבעבודה עם חומר הגלם, לקיחת מידות, חיתוך העצים ובעיקר – ליהנות מהתוצר המוגמר. כל עבודת עץ מתחילה בעץ איכותי! מבלי שעושים שימוש בעץ איכותי, הרי שאין כל תכלית להשקעה – לא בזמן ולא בכסף. מחסן עצים כמו המחסן שלנו, מציע לכם את כל סוגי העצים באיכות הגבוהה ביותר! באמצעות העץ, תוכלו גם אתם לבצע שלל עבודות, כדוגמת:

  • דק בחצר הפרטית שלכם
  • בניית שער או גדר מעץ
  • הקמת פרגולה במרפסת או בגינה ועוד…

וכן, גם ישנו חיסכון כספי לא קטן

אז מה עוד מניע אנשים לרכוש עץ מתוך מחסן עצים? המוטיבציה היא בעיקר חווית היצירה. עם זאת, אנו מבינים כי המון פעמים השיקול הוא כספי. בעת שאתם רוכשים אך ורק את העץ ולא דיל של חומר+עבודה, הרי שאתם יכולים לחסוך כסף. אם ברשותכם תקציב כספי צנוע יותר אך אתם עדיין רוצים לבנות מעץ, תוכלו להגיע אלינו אל מחסן עצים בקרית גת. באפשרותכם לרכוש עצים ולבנות באמצעותם את כל שרק תוכלו לדמיין.

חשוב לנו להדגיש: בניה בעץ דורשת מיומנות וניסיון. לכן, אנו ממליצים על רכישת עצים מתוך מחסן עצים בקרית גת רק לאלו מכם שיודעים לעבוד איתו. 

"איך בוחרים את סוג העץ המתאים ביותר?"

העובדה כי אתם רוכשים עצים מתוך מחסן עצים, לא אומרת כי אתם לא מקבלים מאיתנו שירות. אנו מלווים כל לקוח לאורך כל התהליך – מבחירת סוג העץ ועד חישוב הכמות הנדרשת. בהתאם לעובדת העץ שתרצו לבצע, נמליץ לכם על סוג העץ המתאים ביותר. השיקולים הנלקחים בחשבון הם בעיקר עמידות העץ והנראות שהוא משדר. 

מחסן עצים לבנייה מרשימה בעץ

ישנם המון חומרים שהיו רוצים להיות העץ: ליהנות מביקוש רב ומנראות קלאסית שתמיד נשארת באופנה. העץ בעל מראה חמים ועוטף, והוא משתלב בחללים המעוצבים בקו מודרני, כפרי או נוסטלגי. העץ מתקשר עם כל חומר, כאשר כל אינטראקציה עיצובית שכזו משדרגת את החלל – בפנים או בחוץ. 

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו אל מחסן עצים. יחד, נתחיל לרקום את חלום העץ הבא שלכם! אנו זמינים לכם לכל שאלה, ונשמח לייעץ לכם ללא כל עלות או התחייבות.

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן