עשו זאת בעצמכם: בניית פרגולה בתקופת הקורונה!

בעוד ישנם אלו שעבורם משבר הקורונה הוא אך ורק משבר – בריאותי, כלכלי וחברתי, גם ישנם אלו שמצליחים לראות בו דבר נוסף: הזדמנות (ואולי אפילו חד פעמית). אז נכון, היה עדיף בהחלט לחיות את השנה האחרונה בשגרה ללא סגרים והגבלות, אך לא ניתן להתעלם מ"המתנה" שהביאה איתה התפרצות הנגיף: פנאי! כידוע, ישראל הייתה תחת סגר פעמיים מאז חודש מרץ, מה שהעניק לישראלים רבים משהו שלא היה להם זמן רב – זמן פנוי. גם אלו שעבודתם הועתקה לבית וגם אלו שהוצאו לחל"ת, קיבלו במתנה לוח זמנים גמיש ונוח יותר.  

גם אתם תכננתם כבר זמן רב לבנות פרגולה במרפסת או בחצר הבית? אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ" מזמינים אתכם אל מחסן עצים! אין עוד זמן טוב יותר להגשים את חלום הפרגולה שלכם! אז שנתחיל?

גם בעיצומו של משבר הקורונה: ישראלים משדרגים את הבית!

השעות, הימים, השבועות והחודשים בבית גרמו לישראלים רבים לרצות לעצב מחדש, לשדרג ולהשקיע בביתם! משבר הקורונה כהזדמנות, זוכרים? רבים מעידים כי בשגרה שלפני הקורונה, לא היה להם זמן לגרד את ראשם ובטח שלא להשקיע בעיצוב מחדש. 

השהות הארוכה בבית עוררה צורך, תשוקה ורצון אמיתי להשקיע בבית! בניית פרגולה היא אכן השקעה ראויה, והיא תורמת לכם בשלל דברים:

  • פתרון הצללה איכותי ועיצובי לחודשי הקיץ החמים
  • פתרון קירוי לימים הגשומים בחורף 
  • פתרון עיצוב מעץ – כפרי, חמים ומרשים

עשייה, יצירה, סיפוק – בונים פרגולה לבד!

גישת ה-DIY (עשה זאת בעצמך), תפסה תאוצה בשנים האחרונה ובעיקר בשנה האחרונה עם התפרצות הנגיף. רבים ברחבי העולם נאלצו להסתגל למציאות חדשה – מציאות שתחומה בארבעה קירות. אם עד לפני משבר הקורונה רבים היו מסתייעים בשירותיהם של אנשי מקצוע לכל דבר (בדגש על כל דבר!), הרי שכעת רבים מעדיפים לעשות לבד את כל מה שהם יכולים לעשות לבד.

בניית פרגולה בשיטת "עשה זאת בעצמך" מאפשרת לכם להביא לידי ביטוי את הצד היצירתי שבכם, לתעל את הזמן הפנוי הרב שזכיתם בו (גם אם בפועל הייתם מעדיפים לחזור לעבודה) וליהנות מסיפוק אדיר! 

"אני באמת יכול לבנות פרגולה לבד?"

התשובה היא שכן! חשוב להדגיש כי בניית פרגולה לבד לא מתאימה לאלו מכם שרוצים פרגולה במיידי, אלא דווקא לאלו מכם שרוצים ליהנות מיצירה, עשייה וכמובן – מחיסכון כספי. ללא ספק, בניית פרגולה לבד מאתגרת יותר, אך היא מספקת, מלמדת ומהנה. מהם השלבים לבניית הפרגולה?

  • תכנון ראשוני: מידות הפרגולה, סוג הפרגולה, המשטח עליו מונחת הפרגולה, היכן תמקמו אותה – מרפסת או חצר, סוג העץ החביב עליכם, תקציב וכן הלאה…
  • רכישת עצים: השלב הבא הוא הגעה אל מחסן עצים. אנחנו נסייע לכם בכל הנדרש, לרבות התאמת סוג העץ לתקציב שלכם, העדפותיכם העיצוביות וכיוצא בזה.
  • בניית הפרגולה: זהו, כעת אתם יכולים להתחיל לבנות את הפרגולה החדשה שלכם!

חבקו את ההזדמנות שמשבר הקורונה העניק לכם: את הפנאי להשקיע ב-4 הקירות שלכם! לפרטים נוספים אודות תכנון פרגולה, בניית הפרגולה DIY ורכישת עצים ממחסן עצים, התקשרו אלינו. אנו שמחים להעניק ייעוץ ללא עלות או התחייבות – 077-8036603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן