שיעורי הבית שעליכם לעשות לפני הגעה אל מחסן עצים

זהו, החלטתם: אתם רוצים לבנות בעץ לגמרי לבד! ידוע לכם כי הוצאת חלומות העץ שלכם אל הפועל, מותנית בהגעה אל מחסן עצים איכותיים. אנחנו ב"פאר הפרגולות והעץ", נשמח להעניק לכם ליווי מקצועי מלא – משלב ההתלבטויות ועד שלב היישום בפועל. מניסיוננו, לפני הגעתכם אל מחסן העצים, רצוי שתבצעו שיעורי בית שתכליתם להבטיח רכישה ממוקדת, חסכונית ויעילה! פתחו מחברות, מתחילים!

היערכות חיונית לפני שמגיעים אל מחסן עצים

להגיע אל מחסן העצים ללא כל הכנה מוקדמת? זו בהחלט אפשרות. עם זאת, מה שקורה במקרים אלו שקשה מאד להתמקד, המגוון האדיר יוצר בלבול והצפה, מבזבזים זמן רב על בחינת אפשרויות ולעתים אף יוצאים מהמחסן בידיים ריקות. דלתות המחסן שלנו פתוחות בפניכם תמיד (!), אך לטובת יצירת חווית קניה מושלמת ומדויקת עבורכם, אנו ממליצים לכם לעשות את שיעורי הבית הבאים לפני שאתם מגיעים:

  • מה אתם רוצים לבנות? לעתים, ישנם אלו שלא יודעים בדיוק מה הם רוצים לבנות בעץ, אלא שהם פשוט רוצים לבנות בעץ. התעסקות ויצירה בעץ מבורכות ומספקות, אך כשמגיעים למחסן עצים חשוב להגיע עם מטרה ברורה. מדוע? משום שסוג העץ יומלץ לכם בהתאם לסוג הפרויקט שתרצו לבצע. לדוגמא: בניית פרגולה, בניית שביל גישה, בניית מדרגות מעץ, בניית דק, בניית שער וכן הלאה. 
  • תוכניות בנייה – יודעים מה אתם רוצים לבנות? מצוין! רצוי מאד שיהיו לכם גם תוכניות בניה בקווים כלליים / מידות של הפרויקט. מדוע? משום שהתוכנית מפרטת את גודלו (לדוגמא: בניית שער עץ שמידותיו X), ומנחה אתכם כמה עץ נכון לרכוש.
  • עצים מועדפים עליכם – אינכם צריכים לנקוב בשם ספציפי של עץ (אנו מודעים לכך שלא כולם מכירים לעומק את סוגי העצים ותכונותיהם), אך כן חשוב שתדעו פחות או יותר מה אתם מחפשים: עץ בגוונים בהירים או בגוונים כהים-מעושנים? בסופו של דבר, תרצו שעבודת העץ תתרום לסביבת המגורים שלכם גם עיצובית, כך שראוי שתעמיקו גם בהעדפותיכם האסתטיות. 
  • הובלת העצים – אל תשכחו לרגע כי עליכם להוביל את העצים מהמחסן אל ביתכם. במקרים מסוימים, כמות העצים הנרכשת / גודל הרכב, יאפשרו הובלה עצמית. במקרים אחרים, יהיה עליכם לתאם עם רכב הובלה. 
  • תקציב לרכישת עצים – אי אפשר לדבר על מחסן עצים מבלי לדבר על תקציב לרכישת עצים. אנו ממליצים לכם בחום להגדיר תקציב לפרויקט הבנייה שלכם, כאשר התקציב הזה יכלול בתוכו את כל ההוצאות הצפויות: שכר של אנשי מקצוע שיסייעו לכם בבנייה, רכישת העצים, שירותי הובלה מהמחסן לביתכם ועוד. כשתדעו כמה כסף עומד לרשותכם לרכישת העצים, הרכישה בהכרח תהיה ממוקדת ומהירה יותר. 

מחסן עצים של "פאר הפרגולות והעץ" מחכה רק לכם! לשאלות מקצועיות, התייעצות או תיאום הגעה, התקשרו כעת
077-803-6603

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן