איך לתלות ערסל בפרגולה?

5 סיבות למה אתה צריך ערסל בפרגולה שלך

ערסלים הם דרך מצוינת להירגע וליהנות בחוץ. אתה יכול לתלות אותם בחצר האחורית שלך, במרפסת שלך או אפילו בפרגולה שלך.

ישנם יתרונות רבים של ערסל בפרגולה שלך:

– זה מרגיע

– זה נהדר לקריאה

– זה מושלם לנמנום

– זה מקום טוב לצפייה בשקיעה

– הגוון מהפרגולה ישאיר אותך קריר בימים חמים

ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצו לתלות ערסל בפרגולה שלכם. אולי אתה רוצה ליהנות בחוץ ולהירגע בצל או אולי אתה פשוט רוצה להתרחק מההמולה של חיי העבודה. הנה חמש סיבות מדוע אתה צריך ערסל בפרגולה שלך:

1) אתה יכול ליהנות בחוץ תוך כדי מנוחה בצל

2) אתה יכול להתרחק מהעבודה

3) יכול להיות לך מקום למפגשים משפחתיים

4) הילדים שלך יאהבו את זה

5) זו דרך מצוינת להתאמן

איך לתלות ערסל על הסיפון שלך

תליית ערסל זה לא כל כך קשה. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את מרכז הפרגולה, ולאחר מכן למדוד את המרחק מאותה נקודת מרכז לקצוות התושבת.

זה יעזור לך לגלות כמה רחוק אתה צריך לתלות את חוטי הערסל שלך. לאחר שמצאתם את זה, קשרו קצה אחד של כל חוט לתושבת פרגולה, ולאחר מכן השתמשו בקרבינר או בוו קטן כדי לחבר את הקצוות האחרים זה לזה.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לתלות ערסל היא באמצעות התקנתו על הפרגולה.

להלן מספר הוראות כיצד לתלות ערסל.

-מצא שני עצים המרוחקים לפחות 12 רגל זה מזה וחזקים מספיק כדי לתמוך במשקל הערסל.

-התקן שני עמודים יציבים בין העצים, במרחק של כ-4 מטרים מגובה פני הקרקע.

-חבר שרשרת כבדה בין העמודים, באמצעות ווים שחזקים מספיק ליכולת המשקל שלך (בדרך כלל מדורגים עד 600 פאונד).

-השתמש בכבל פלדה מתכוונן או בחבל כדי ללפף סביב אחד העצים ולאחר מכן לולאה סביב כל עמוד לפני חיבורו בצורה מאובטחת עם תפס מתכתי.

סוגים שונים של מערכות תלייה לערסל

תליית ערסל בפרגולה יכולה להיות קשה בגלל הצורות והמבנים השונים. ישנן דרכים רבות ושונות לתלות ערסל בפרגולה, ומאמר זה יעבור על כמה מהשיטות הפופולריות ביותר.

השיטה הראשונה היא שימוש בשני חבלים הנקשרים לקצוות מנוגדים של הפרגולה. יש לקשור קשר בכל קצה כדי שהערסל לא ייפול. השיטה השנייה היא להשתמש בשני חבלים הקשורים זה לזה בצד אחד של הפרגולה, כאשר חבל אחד עובר למעלה ומסביב לצד השני, ואז לקשור אותו בחזרה אל עצמו כך שהוא יוצר צורת "X". צורת "X" זו צריכה להיות מחוברת לשני צידי הערסל כדי שלא ייפול משני הצדדים. השיטה השלישית היא שימוש בשלושה חבלים במרחקים שווים זה מזה בצד אחד של הפרגולה, כאשר כל שלושת החבלים נפגשים בנקודה אחת בה הם מחוברים.

הדרך הטובה ביותר לתלות ערסל בפרגולה היא להשתמש במערכת תלייה התואמת לפרגולה. ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות תלייה זמינות בשוק, לכן חשוב למצוא אחת שתתאים לפרגולה שלכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של ערסלים עם קולבים שיכולים לשמש למטרה זו, אך ייתכן שהם אינם מתאימים לפרגולה שלך. אם אתם מחפשים משהו יותר עמיד וקל להתקנה, אז כדאי לשקול מערכת תלייה לפרגולה.

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן