איך מתקינים סנטף על פרגולה?

מבוא

התקנת גג שמש על פרגולה אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים להתקין את הגג. תצטרכו לשקול את גובה הגג, מאיזה חומר עשוי הגג שלכם וכמה משקל הוא יכול לשאת. תהליך ההתקנה משתנה גם בהתאם לשאלה האם אתם מתקינים גג נפתח עם או בלי צוהר.

ישנם שלושה סוגים של גגות שמש: ניתן לתפעול, קבוע ונשלף. גגות שמש קבועים אינם נפתחים וניתן לפתוח את הגגות הנשלפים באופן ידני או אוטומטי על ידי לחיצה על כפתור או שלט רחוק. ניתנים לתפעול מאפשרים אוורור מכיוון שהם נפתחים מלמעלה ולמטה, מה שהופך אותם מתאימים לאנשים שרוצים להתקין אותם בבתיהם אך אין להם מספיק מרווח ראש לגג נפתח שניתן לתפעול.

התקנת אוהל על פרגולה היא לא משימה קשה, אבל היא דורשת קצת תשומת לב לפרטים.

השלב הראשון הוא למדוד את מידות הפרגולה ולהחליט כמה אורכים רוצים שיהיו עמודי התמיכה. תצטרך שני מוטות עבור כל עשרה מטרים של גובה. לדוגמה, אם הפרגולה שלך בגובה 10 מטר, תצטרך ארבעה מוטות.

השלב הבא הוא התקנת עמודי התמיכה באדמה על ידי חפירת בורות עבורם ומילוי בטון. אתה יכול להשתמש בהימור גם כן, אבל הם לא חזקים או יציבים כמו בטון. ברגע שיש לך את המוטות שלך במקומם, הנח את האוהל מעליהם ותקע אותו עם חוטים ויתדות.

כיצד לבחור את סוג התקנת האוהל המתאים?

אוהלים משמשים לעתים קרובות למטרות שונות, כולל קמפינג, אירועי חוצות וכמקלט זמני. ישנם סוגים רבים ושונים של אוהלים, כאשר כל סוג מיועד למטרה מסוימת. לדוגמה, חלק מהאוהלים מיועדים לשימוש בתנאי מזג אוויר קיצוניים ואחרים עשויים לשמש רק בתוך הבית. אתה יכול גם למצוא אוהלים שיוצרו במיוחד עבור ילדים או חיות מחמד.

ישנם שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג התקנת האוהל הנכון. מאמר זה יעזור לכם להבין את הסוגים השונים של התקנות אוהלים כך שתוכלו לבחור איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלכם.

התקנת אוהל על פרגולה יכולה להיות מסובכת. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הסוג הנכון של התקנת אוהל. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין איזה סוג פרגולה יש לך ולמדוד את הרוחב והאורך של המשטח העליון. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון כמה מרווח גחון יש לכם מתחת לפרגולה שלכם, כדי שתדעו באיזה גובה מהקרקע יש להתקין את האוהל שלכם.

ישנם שני סוגים של התקנות אוהלים: התקנת מוט והתקנת מסגרת. התקנת מוט מיועדת למי שרוצה התקנה מהירה והורדה קלה, אך היא דורשת יותר מוטות מאשר התקנת מסגרת. התקנות מסגרת קלות יותר בהתקנה, אך הן דורשות יותר זמן להסרה מאשר התקנת מוט. עבור אלה עם גב חזק, הקמת אוהלים עשויה להיות רעיון טוב שכן זה יחסוך זמן הן בהקמה והן בהורדה; עם זאת, אם אין לך מישהו שיכול לעזור

איך להקים אוהל על פרגולה

מאמר זה ילווה אתכם בתהליך הקמת אוהל על פרגולה.

שלב 1: מצא משטח ישר על הקרקע שגדול מספיק כדי להכיל את האוהל שלך. המשטח צריך להיות לפחות 10 רגל על 10 רגל בגודל.

שלב 2: הכנה להרכבה

שלב 3: הרכבת המסגרת

שלב 4: הקמת האוהל

שלב 5: התקנת זבוב הגשם

הרעיון של התקנת אוהל על פרגולה אולי נראה כמו משימה לא פשוטה, אבל זה למעשה קל יותר ממה שאתה חושב.

ניתן להקים אוהל על פרגולה בדרכים רבות ושונות. הכל תלוי בצרכים שלכם ובגודל הפרגולה. הצעד הראשון הוא למצוא מקום מתאים לאוהל שיש בו מספיק מקום להסתובב בו, כמו גם אפשרות להקים ולהוריד את האוהל מבלי להפריע לאף אחד. עדיף למצוא מקום קרוב למקום בו תישנו כי זה יקל עליך לקום בבוקר ולהתחיל לארוז הכל בחזרה.

ישנן שלוש דרכים עיקריות להתקנת אוהל על פרגולה:

1) שימוש בחבלים או יתדות – שיטה זו היא הטובה ביותר כאשר אין עצים בקרבת מקום או אם יש יותר מדי עצים בקרבת מקום שיקשה על הקמת כל סוג אחר של התקנה. אתה

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן