בניית פרגולה מעץ

היסודות של בניית פרגולה מעץ

פרגולה היא מבנה אשר בנוי לספק צל והגנה מפני השמש. הם משמשים בדרך כלל בגינות, פטיו וחצרות. פרגולת עץ יכולה להוות תוספת נהדרת לחלל החיצוני שלכם מכיוון שהיא יכולה לספק לכם פרטיות וצל.

מאמר זה ייתן לכם את היסודות לבניית פרגולה מעץ. הוא יכסה את החומרים הדרושים, כיצד לבחור את המיקום הנכון עבור הפרגולה שלך, כיצד לתכנן את המידות שלך, אילו כלים תצטרך לבנייה וכיצד לבנות אותה צעד אחר צעד.

פרגולה היא מבנה אשר בנוי לספק צל וכיסוי מפני השמש. זה יכול לשמש בפני עצמו או כהרחבה של הבית שלך.

המאמר הבא יספק לכם רשימה של מה שאתם צריכים לדעת לפני שמתחילים לבנות פרגולת עץ למרפסת שלכם.

שלב 1 – עצב את הפריסה של פרגולת העץ שלך

שלב 1: עצב את הפריסה של הפרגולה שלך

כדי לעצב את הפריסה של הפרגולה שלך תצטרך לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

-הגודל והצורה של הגינה שלך.

-הגודל והצורה של המרפסת או הסיפון שלך.

-גובה הבית שלך.

-גובה, רוחב וסוג העצים בגינה.

-כמה שמש זוכה לגינה שלך?

-רוצה אזור מוצל או מקום שטוף שמש?

-האם אתה רוצה להיות מסוגל לראות דרך לאזורים אחרים בגן?

שלב 2 – בנה את הבסיס לפרגולת העץ שלך

הבסיס של פרגולת עץ הוא החלק החשוב ביותר בבנייה. זה צריך להיות חזק ויציב. ישנן דרכים רבות ושונות לבנות אותו, אך מאמר זה יתמקד בבניית אחת מקוביות בטון.

גוש בטון הוא סוג של אבן בניין שעשוי ממלט וחול, ולאחר מכן מיובש בכבשן. הצורות והגדלים משתנים בהתאם ליצרן, אך הם משמשים בדרך כלל עבור יסודות או קירות בפרויקטי בנייה.

פרגולה היא סוג של מבנה פתוח ומכוסה הבנוי מעל גינה או פטיו. יש לו גג משופע ודפנות פתוחות, המספקות צל לגינה למטה. פרגולות לרוב בנויות מעץ, אך הן יכולות להיות עשויות גם מחומרים אחרים כמו מתכת או אבן.

הבסיס לפרגולת העץ שלכם צריך להיות מעוצב בהתאם לגודל ולצורת הגינה שלכם. אתה יכול להשתמש בלוחות אבן כדי ליצור בסיס מוצק לפרגולה שלך אם יש לך משטח לא אחיד בגינה או בפטיו שלך.

שלב 3 – הכן את האתר שלך ויישר אותו!

עכשיו כשיש לכם את העץ והעיצוב שלכם, הגיע הזמן להכין את האתר.

ראשית, נקה את האזור מכל פסולת או פסולת. לאחר מכן וודאו שהקרקע ישרה ונטולת אבנים או שורשים שעלולים לפגוע בפרגולה שלכם. אם אתה צריך להזיז משהו מהדרך, עשה זאת עכשיו לפני שתתחיל לחפור!

תצטרך להכין את האתר שלך ולפלס אותו. כאן מתחילה עבודת הקרקע, ותצטרכו לוודא שהאתר שלכם ישר לפני שתתחיל לחפור.

אם אתם בונים פרגולה מעץ, אז תצטרכו למדוד את גובה העמודים וגם הקורות כך שכולם יהיו אחידים.

שלב 4 – התחל לבנות את מסגרת העץ שלך לפרגולת העץ

בשלב זה תצטרכו להתחיל לבנות את מסגרת העץ שלכם לפרגולה. המסגרת היא המבנה שיתמוך בגג ובדפנות הפרגולה. אתה יכול לבנות מסגרת פשוטה עם 2x2s או שאתה יכול להשתמש מורכב יותר עם 2x4s או 2x6s. הבחירה תלויה בכם.

השלב הראשון בבניית פרגולת עץ הוא לבנות עבורה את מסגרת העץ שלך. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, אך רוב האנשים משתמשים במכשירי 2×2, שקל יותר למצוא אותם בכל חנות שיפוץ בית.

השלב הבא הוא בניית מסגרת עץ. זה יהיה הבסיס לפרגולה שלך. אתה יכול להשתמש ב-2x4s או 2x6s בשביל זה. אם אתה משתמש ב-2×4, וודא שאתה קונה עץ מטופל בלחץ ושהלוחות אינם מעוותים כי זה עלול לגרום לבעיות בהמשך.

תצטרך למדוד את השטח שבו אתה רוצה לבנות את הפרגולה שלך ולאחר מכן לחתוך שתי חתיכות עץ בגודל זה. אני ממליץ לחתוך אותם באורך של 4 מטר מכיוון שזה ייתן לך הרבה מקום לעבוד איתו.

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן