פרגולה תלויה מעץ

מהי פרגולה וכיצד היא יכולה להועיל לגינה שלך?

פרגולה היא סוג של בניין גן שעשוי בדרך כלל מעץ ויש לו מסגרת משולשת או מלבנית. זה יכול לשמש לכיסוי פטיו, לצל או לקישוט. פרגולה תספק את המקום המושלם ליהנות מהגינה והמרחב החיצוני שלך.

פרגולה יכולה לספק יתרונות רבים לגינה שלכם. זה יספק את המקום המושלם ליהנות מהגינה ומהחלל החיצוני שלך תוך מתן צל בקיץ והגנה מפני השמש בחורף.

פרגולות הן דרך מצוינת להוסיף קצת צל ויופי לחלל החיצוני שלך, בין אם זה פטיו, דק או גינה. ניתן לייצר את הפרגולה ממגוון חומרים כמו עץ או מתכת.

ניתן להשתמש בפרגולות בדרכים רבות. הם יכולים לספק צל לחללים חיצוניים כמו פטיו וסיפונים. הם יכולים גם לספק מוקד מושך את העין בגינה, לתת לו תחושה אקזוטית.

פרגולה נבנית בדרך כלל באמצעות עץ שהוא יציב ועמיד מספיק כדי לעמוד בפני הפגעים שבחוץ. עמודי הפרגולה מחוברים באמצעות קורות אופקיות הנקראות פורלינים המסייעות לתמוך במשקל חומר הקירוי המכסה אותה.

עיצוב פרגולה מודרני המספק צל טבעי ומרחבי מגורים בחוץ

הפרגולה היא עיצוב נהדר לבתים מודרניים, המעניקה צל טבעי ומרחבי מגורים חיצוניים. זה יכול להיות עשוי ממגוון חומרים, כולל עץ. ניתן לבנות פרגולה מעץ בסגנונות וצורות רבות כדי להתאים לצרכים שלכם.

פרגולות עץ משמשות לרוב כהרחבה של הבית או הגינה, ומספקות אזור מוצל לחיים בחוץ. הם פופולריים גם ככיסוי למרפסת או כתוספת לחדר שמש, כשהגג יוצר חלל סגור ליהנות ממנו במזג אוויר סוער.

ניתן לבנות פרגולות עץ בסגנונות וצורות רבות כדי שיתאימו לצרכים ולטעם שלכם. צורת הגג תהיה תלויה במה שתרצו שהוא יעשה – לתת צל בקיץ או מחסה בחורף?

פרגולה היא סוג של מבנה חיצוני שנועד לספק צל ומרחב מחיה חיצוני. זה יכול להיות עשוי מעץ, מתכת או כל חומר אחר.

פרגולות מותקנות לרוב בצד של בית או בניין, אך הן יכולות לשמש גם כמבנים עצמאיים. הם מאוד פופולריים באיטליה, יוון וספרד.

המילה פרגולה באה מהמילה האיטלקית "פרגול" שפירושה "לספק צל". מקור המילה במילה הלטינית "פרגולה", שפירושה "גג בולט".

פרגולה היא סוג של מבנה חיצוני שנועד לספק צל ומרחב מחיה חיצוני. זה יכול להיות עשוי מעץ, מתכת או כל חומר אחר. פרגולות מותקנות בדרך כלל בצד של בית או בניין אך הן יכולות לשמש גם כמבנים עצמאיים. הם מאוד פופולריים באיטליה, יוון וספרד. המילה "פרגולה

תהליך העיצוב ליצירת סידור פרגולה מיוער מושלם

פרגולה היא דרך מצוינת להוסיף צל והגנה לחלל המגורים החיצוני שלך. המרכיבים העיקריים של פרגולה הם העמודים, הקורות והקורות.

תהליך עיצוב פרגולה מתחיל מהחלטה על סוג העץ בו תרצו להשתמש. סוג העץ שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך ובכמה זמן תרצה להקדיש לתחזוקתו.

פרגולות עץ יכולות להיות עשויות מארז, סקויה, אורן או עץ מטופל בלחץ.

לאחר שהחלטתם על סוג העץ, תצטרכו להחליט כמה זמן לעשות את העמודים, הקורות והקורות שלכם לכל צד של המבנה. אתה צריך גם להחליט באיזה גובה אתה רוצה את קורת הגג או הקורות שלך לפני שחותכים אותם מכל אורכם.

לאחר מכן תוכל לבחור איזה סוג של חומר קירוי מתאים ביותר לצרכים שלך לפני הרכבת המסגרת עם עמודים במקום תחילה ולאחר מכן קורות ולבסוף קורות עבור

הפרגולה היא דרך מצוינת להוסיף צל, כמו גם קצת גובה ועומק, לגינה שלך. זה יכול להיות מוקד לעיצוב שלך, או שהוא יכול לשמש למסגר אזור בגינה.

ניתן לייצר פרגולה ממגוון חומרים לרבות עץ, מתכת ולבנים. תהליך העיצוב דומה עבור כל החומרים; אולם סוג החומר יכתיב את תהליך הבנייה.

פרגולות עץ נבנות בדרך כלל באמצעות עמודי עץ המשובצים בבטון או ננעצים באדמה. לאחר מכן הם מכוסים במגוון חומרים, כולל לוחות עץ ולוחות רשת.

אהבת? מוזמן לשתף

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן